سفارش بهینه سازی سایت

اهمیت سئو چیست؟

کلمه سئو SEO برگرفته از Search Engine Optimization به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است و شامل تکنیک‌های است که باعث می شود به افرادی که به دنبال محصول یا خدمات شما از طریق موتورهای جستجو مانند بینگ و یاهو و گوگل هستند معرفی شوید. قرار گرفتن نام سایت شما در رتبه‌های بالا در صفحات نتایج موتور‌های جستجو (SERPs) بسیار ارزشمند است ، در واقع این یک تبلیغ رایگان در بهترین فضای تبلیغاتی جهان است. این فرآیند باعث می شود ترافیک رایگان و طبیعی از سمت موتورهای جستجو مانند گوگل به سمت سایت شما هدایت شود.

در بازار رقابتی امروز سئو مهم‌تر از همیشه خودنمایی می کند. میلیون‌ها کاربر از موتورهای جستجو برای حل مشکلات و پیدا کردن پاسخ سوالات خود استفاده می کنند. بنابراین به وضوح روشن است اگر صاحب یک وبلاگ ، سایت یا فروشگاه اینترنتی باشید سئو می‌تواند باعث رشد و رسیدن به اهداف کسب و کارتان شود.

سفارش بهینه سازی سایت

اهمیت سرعت بارگذاری سایت چیست؟

بطور کلی سرعت پایین سایت موجب نارضایتی کاربران و خروج سریع آنها از سایت شما خواهد شد. اگر توجه گوگل به عملکرد کاربران در سایت و نرخ خروج آنها یا همان Bounce Rate را پذیرفته باشیم، به این نتیجه میرسیم که سرعت سایت تاثیر بالایی بر رتبه شما در نتایج گوگل خواهد داشت.

همچنین مناسب بودن سرعت سایت شما تاثیر زیادی بر ایندکس صفحات توسط روبات های گوگل خواهد داشت. گوگل زمان مشخصی را برای بررسی و ایندکس توسط روبات هایش به هر سایت اختصاص میدهد. سرعت مناسب سایت به معنی افزایش سرعت بررسی و ایندکس هر صفحه و در نتیجه بررسی صفحات بیشتر خواهد بود. عدم دسترسی گوگل به صفحات داخلی شما در مدت طولانی میتواند به رتبه شما درنتایج گوگل آسیب جدی برساند.

از طریق فرم تماس با کارشناسان سئو سایت فا در ارتباط باشید .

سفارش بهینه سازی سایت

سفارش بهینه سازی سایت - سئو فنی یا تکنیکال-سئو صفحات داخلی در سایت فا سایت خود را با استاندارترین متد الگوریتم گوگل بهینه کنید ...

نام(Required)
انتخاب بسته