توسط: تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ 0 دیدگاه

افزایش کسب و کار با طراحی حرفه ای سایت در تبریز

افزایش کسب و کار با طراحی حرفه ای سایت در تبریز

چند کلامی در مورد گروه طراحی سایت سایت فا: امروزه با گسترش و توسعه اینترنت و فضای مجازی و ترغیب افراد به انجام کارهای روزمره بصورت غیر حضوری، نقش داشتن یک سایت در این امر پر رنگتر می شود و جای خالی یک وب سایت در کسب و کارها بیشتر احساس خواهد شد.

بیشتر افراد در شهرهای بزرگ برای رونق کسب و کار و معرفی خدمات خود اقدام به طراحی سایت نموده اند و خوشبختانه طراحی سایت در تبریز نیز با قوت ادامه دارد.

اگر شما نیز در شهر تبریز قصد راه اندازی کسب و کار جدید و یا رونق قبلی هستید و وب سایتی ندارید، از همین حالا باید به فکر یک گروه طراح وب در تبریز باشید تا در کمترین زمان شما را به سمت آنلاین شدن خدمات پیش ببرد.

گروه طراحی سایت سایت فا با فراهم کردن بستری متفاوت و به کارگیری نیروهای متخصص و مجرب، صفر تا صد طراحی، بهینه سازی و پشتیبانی سایت شما را برعهده خواهد گرفت.

مشتریان عزیزی که ساکن تبریز هستند و قصد طراحی سایت در تبریز را دارند می توانند با مراجعه حضوری (۱۰ الی ۱۴:۳۰) به آدرس: تبریز، نظام پزشکی برج پردیس، خدمات مربوط به طراحی سایت را دریافت کنند. سایت فا مفتخر به ارائه خدمات طراحی سایت تبریز و خارج از تبریز می باشد.

اشخاص و شرکت های زیادی در حوزه طراحی سایت فعالیت می کنند و به همین خاطر انتخاب یک شرکت طراح سایت در تبریز که بصورت حرفه ای فعالیت کرده و سابقه کافی داشته باشد بسیار مهم است.

در فرایند طراحی، تمام فاکتورهای بروز طراحی رعایت شده و مشکلی از لحاظ امنیت، سئو و پشتیبانی سایت نخواهید داشت و ما همیشه در کنار شما خواهیم ماند.

جهت دریافت خدمات غیر حضوری با شماره های ۰۹۳۶۷۳۳۱۶۱۸– ۰۹۱۴۶۶۲۰۱۸۶تماس حاصل فرمایید.

چرا طراحی سایت در تبریز را به سایت فا  بسپارید؟

شاید برای شما سوالی پیش آمده باشد که چرا طراحی سایت خود در تبریز را به تیم تبریز بسپاریم.

پشتیبانی حرفه ای

کلیه طراحی های انجام شده در مجموعه، دارای ۳ تا ۱۲ ماه پشتیبانی رایگان می باشد و در این مدت سایت فا پشتیبان واقعی شما در رسیدن به اهدافتان خواهد بود. ما ۲۴ ساعته در دسترس شما خواهیم بود.

آموزش رایگان

به شما آموزش خواهیم داد که چگونه سایت خود را مدیریت کنید. به شما یاد خواهیم داد که چگونه مطلب ارسال کنید، به دیدگاه ها پاسخ دهید، محتوی بنویسید و خیلی از موارد دیگر.

مشاوره رایگان

در کنار پشتیبانی و آموزش رایگان به شما مشاوره خواهیم داد تا بیشتر و بهتر دیده شوید. با ارائه ایده های تجاری برای سایت شما، راهی روشن برای موفقیتتان ترسیم خواهیم کرد.

مزایای طراحی سایت در تبریز

بسیاری از صاحبان کسب و کار داخل استان بدون اطلاع از شرایط، طراحی سایت خود را به افرادی در خارج از استان می سپارند که بعد از طراحی و تحویل سایت به مشتری بسیاری از پشتیبانی ها قطع می شود.

اگر قصد طراحی سایت در تبریز را دارید بهتر است که از مزایای داشتن وب سایت نیز آشنا شوید. هر شخص بر اساس حوزه کاری خود می تواند در دنیای رو به ترقی اینترنت فعالیت کند.

استفاده از انواع طراحی سایت مانند: سایت فروشگاهی، شرکتی، خبری، درمانگاهی، شخصی و غیره، مزایای خاص خود را دارد که در ذیل به چند مورد از آنها اشاره خواهیم کرد.

نمایش ویترین جذاب کسب و کار شما در دنیای اینترنت

 

کلیه فروشگاه ها می توانند برای خود یک سایت فروشگاهی آنلاین داشته باشند. در طراحی سایت فروشگاهی اقداماتی صورت می گیرد تا همه محصولات یک فروشگاه در پهنه گسترده اینترنت به نمایش گذاشته شود و محصولات بصورت آنلاین بفروش برود. ساخت سایت در تبریز برای فروشگاه ها در حال افزایش است.

صرفه جویی در زمان و هزینه ها

هر شرکت و یا موسسه ای برای ارائه خدمات و محصولات خود به کاربران، بهتر است یک وب سایت اینترنتی داشته باشد تا خدمات خود را بصورت غیر حضوری نیز ارائه دهد تا در زمان و هزینه خود صرفه جویی کند. برای داشتن یک سایت با امکانات و قابلت های حرفه ای با سایت فا در تماس باشید.

جذب مشتریان جدید

با طراحی سایت جذاب و حرفه ای علاوه بر مشتریان خود، می توانید مشتریان جدیدی از دنیای اینترنت جذب کنید که دنبال خرید اینترنتی از شما هستند.

کسب درآمد بیشتر

با جذب مشتریان بیشتر از طریق وب سایت شما، بطبع درآمد شما نیز افزایش خواهد یافت. یکی از اهداف بزرگ طراحی سایت، افزایش درآمد می باشد.

ارائه خدمات ۲۴ ساعته به مشتریان و کاربران

شما با داشتن یک سایت فروشگاهی و یا وب سایت خدماتی ۲۴ ساعته امکان ارائه خدمات هستید و با این شرایط خدمات شما محدود به یک تایم خاصی نیست و در طول شبانه روز امکان فعالیت برای شما فراهم خواهد شد.

دسترسی آسان به خدمات شما

از دیگر مزایای طراحی سایت، دسترسی آسان همگان به خدمات شما می باشد. شما با سپردن طراحی سایت خود به سایت فا ، کاربران از سراسر دنیا در کوتاهترین زمان به سایت شما دسترسی پیدا خواهند کرد.

طراحی سایت وردپرس تبریز

وردپرس یکی از CMS های پر قدرت و اپن سورس در زمینه طراحی سایت می باشد که طرفداران خاص خود را دارد و از این رو طراحی سایت با هسته وردپرس نیز در مجموعه سایت فا انجام میگیرد و با امنیت بالا و پشتیبانی رایگان تحویل مشتری می گردد.

با سپردن طراحی وب سایت خود به طراحان سایت تبریز، پشتیبانی و در دسترس بودن ۲۴ ساعته ما را تجربه کنید.

 

تعرفه طراحی سایت در تبریز

تعرفه طراحی سایت در تبریز

قیمت یکی از عوامل مهم در انتخاب شرکت طراحی وب سایت می باشد. اگر تبریزی هستید و نیاز به طراح سایت در تبریز هستید و در کنار قیمت، کیفیت هم برای شما مهم است، سایت فا پکیج های متنوع طراحی سایت ارزان در تبریز را برای شما پیشنهاد خواهد داد.

سایت فا با بکارگیری نیروهای با تجربه و متخصص، زمینه طراحی وب سایت باکیفیت و قیمت مناسب را فراهم کرده است.

 

راه اندازی سایت در تبریز با گرافیک زیبا

از دیگر عوامل مهم در طراحی سایت، گرافیک آن است. اگر سایت طراحی شده برای شما گرافیک خوبی نداشته باشد، علیرغم هزینه های صرف شده هیچ بازدهی مفیدی نخواهد داشت از این رو دغدغه بسیاری از افراد خواهد بود.

 

گرافیک سایت اولین چیزی است که توجه کاربران را به خود جلب خواهد کرد و اگر گرافیک مناسبی نداشته باشد صفحه را ترک خواهد کرد و با توجه به الگوریتم گوگل، یک پوئن منفی برای سایت شما ثبت خواهد شد.

برای طراحی سایت در تبریز با گرافیک بالا با ما در تماس باشید.

مشاوره طراحی وب سایت در تبریز
دیزاین و گرافیک سایت در مرحله اول برای همه افراد اهمیت زیادی دارد و انتخاب امکانات، قابلیت های سایت بر اساس نیاز شرکت ها و اشخاص متفاوت است.

برای ساخت سایت در تبریز با گرافیک جذاب با مشاورین ما در تماس باشید تا امکانات و قابلیت های مورد نظر برای حوزه فعالیت شما را پیشنهاد دهند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.


سوالات متداول

مدت زمان طراحی سایت چقدر است؟
طراحی سایت در سایت فا با توجه به ظاهر گرافیکی و امکانات درخواستی شما، بین ۱ هفته تا ۲۵ در پروژه های عادی روز زمان خواهد برد که بعد از مشاوره و عقد قرارداد زمان دقیق اعلام خواهد شد.

هزینه های تمام شده طراحی وب سایت چقدر است؟

هزینه تمام شده طراحی سایت برای هر پروژه متفاوت بوده و قیمت ثابتی ندارد. برای مشاوره با شماره ۰۹۳۶۷۳۳۱۶۱۸ تماس بگیرید.

هاست و دامنه از کجا تهیه می شود؟

در صورتی که خودتان هاست و دامنه ای خریداری نکرده اید، مجموعه سایت فا به درخواست کارفرما اقدام به خرید هاست و دامنه مدنظر خواهد کرد.

آیا امکان بازطراحی سایت طراحی شده توسط دیگر شرکت ها وجود دارد؟

در صورتی که سایتی توسط دیگر شرکتها طراحی کرده باشید و به هر دلیلی از طراحی، دیزاین و امکانات آن ناراضی بودید، تیم سایت فا به درخواست کارفرمای گرامی، اقدام به بازطراحی سایت خواهد کرد.

 

مدت زمان پشتیبانی سایت پس از تحویل چه مدتی است؟

بعد از طراحی سایت در سایت فا ، و تحویل آن به کارفرما، سایت مورد نظر از ۳تا ۱۲ ماه پشتیبانی رایگان برخوردار بوده و در این مدت کلیه خدمات پشتیبانی سایت اعمال خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

5 × 1 =